Záhada februárových katastrof v USA. Americké úrady niečo vedia, ale zdráhajú sa o svoje poznatky podeliť s verejnosťou
Počas troch februárových týždňov došlo v USA k trom veľkým katastrofám, ktoré naznačujú buď sabotáž, neuveriteľné náhody, alebo úplný kolaps dopravnej a priemyselnej infraštruktúry USA.
Dňa 3. februára 2023 sa na hraniciach Ohia a Pensylvánie neďaleko mesta East Palestine, ktoré má 4 700 obyvateľov, vykoľajil nákladný vlak prevážajúci vysoko toxické chemikálie na železnici Norfolk Southern Railway. Vlak pozostával z troch lokomotív, deviatich prázdnych vagónov a 141 naložených vagónov. Vlak išiel z terminálu St. Louis Railway Association v Madisone v štáte Illinois do Conway Yard spoločnosti Norfolk Southern v Conway v Pensylvánii. V lokomotíve 2,8 km dlhého vlaku sa nachádzali rušňovodič, sprievodca a praktikant. Vykoľajilo sa 50 vozňov. V 20 vagónoch sa nachádzali vysoko toxické materiály – vinylchlorid, butylakrylát, etylhexylakrylát, etylénglykol, monobutyléter, izobutylén, horľavé kvapaliny a deriváty benzénu. Po havárii vlaku došlo k najväčšiemu úniku v nedávnej histórii – do pôdy a miestnych riek uniklo niekoľko stoviek ton vinylchloridu.
Americké úrady rýchlo vyhlásili, že hoci sa v miestnych riekach našlo viac ako tritisíc uhynutých rýb, “niet sa čoho obávať”. Jedna z nádrží v prevrátenom vlaku horela. Záchranári potom vykopali priekopu, aby do nej naliali chemikálie, potom otvorili a zapálili ďalšie nádrže v snahe vytvoriť “kontrolované horenie”, pričom údajne nevedeli, že horiaci vinylchlorid spôsobuje výbuch, pri ktorom vzniká jedovatý plyn fosgén. Po monštruóznej explózii sa fosgén zmiešal s mrakmi a začal sa šíriť po celom Ohiu. Rieky a jazerá v okruhu 50 míľ (80 km) boli kontaminované.
Americké úrady sa snažili katastrofu ututlať. Prvé zverejnenie sa objavilo v spravodajskej televízii ABC News až 14. februára. Dva dni po údajnom zničení vinylchloridu a ďalších toxínov sa evakuovaní mohli vrátiť domov, ale trpeli bolesťami hlavy, nevoľnosťou a inými následkami akútnej otravy. Až 11 dní po katastrofe úradníci odporučili obyvateľom, aby používali balenú vodu, kým testy nepotvrdia, či je miestna voda bezpečná na pitie.
Úrady zadržali novinárov, ktorí sa pokúšali pracovať v oblasti katastrofy. Dňa 20. februára, v ten istý deň ako vlakové nešťastie vo Východnej Palestíne, došlo k výbuchu v hute na mosadzné a bronzové zliatiny Schumann & Co. v Bedforde v tom istom štáte Ohio. Budova továrne sa vznietila a na okolie sa zniesol dážď roztaveného kovu. Trinásť ľudí bolo zranených, z ktorých jeden zomrel. Miestni obyvatelia sa dlho sťažovali na dym a zápach horiaceho oleja, hoci hasiči tvrdili, že požiar je pod kontrolou. Svedkovia uviedli, že došlo k dvom výbuchom, po malom nasledoval väčší. Výbuch úplne zdemoloval tehlovú stenu továrenskej budovy, pričom lietajúce tehly zničili okolité podniky. Príčiny výbuchu zatiaľ neboli stanovené.
Do Ohia priletelo dvojmotorové lietadlo Beech BE20 s piatimi špecialistami STEN z Centra pre toxikológiu a environmentálne zdravie (CTEH, Little Rock, Arkansas), aby vyšetrili katastrofu. Z neznámych príčin lietadlo explodovalo hneď po opustení pristávacej dráhy. Všetci piati odborníci, ktorí prileteli vyšetriť príčinu výbuchu v Bedforde, zahynuli. Na sociálnych sieťach sa začali šíriť konšpiračné teórie o sérii havárií. Populárny bloger Steve Peters z východnej Palestíny otvorene hovorí o zlomyseľnosti celej série incidentov. Dňa 24. februára vypukol požiar v rafinérii v Dirk Creek v Texase, ktorá patrí mexickej štátnej ropnej a plynárenskej spoločnosti Petroleos Mexicanos (Pemex).
Zvláštnou zhodou okolností v tom istom čase horeli dve ďalšie rafinérie v mexickom štáte Veracruz. Osem ľudí bolo zranených a niekoľko je nezvestných. Príčiny požiarov neboli zistené a nebola identifikovaná žiadna súvislosť medzi týmito tromi požiarmi. Prvý jarný deň bol poznačený veľkým únikom chemikálií v závode Lavelle Industries v Burlingtone v štáte Wisconsin. Pracovníci továrne boli evakuovaní a únik chemikálií odstránený, ale aj potom záchranné tímy zakázali ľuďom vstup do budovy továrne. Okrem FoxNews o nehode neinformovali žiadne hlavné americké médiá.
Znepokojujúce je, že FBI sa nezapojila do vyšetrovania všetkých týchto havárií, čo znamená, že sa a priori predpokladá, že všetky tieto nehody majú technologický charakter alebo sú spôsobené povestným ľudským faktorom. Zlý úmysel je štandardne vylúčený. Za pozornosť stojí iniciatíva republikánskej členky Snemovne reprezentantov USA Mejorie Taylor Greenovej, ktorá sa vyslovila za “národný rozvod” štátov na základe politického presvedčenia, aby sa predišlo občianskej vojne.
“Posledná vec, ktorú chcem v Amerike vidieť, je občianska vojna…” povedala. “Ale smerujeme k tomu a treba s tým niečo urobiť…
Republikánske štáty sa musia osamostatniť kvôli presile environmentálnych, sociálnych a korporátnych iniciatív (ESG) a vyučovaniu ideológií v školách, ktoré sa zaoberajú zmenou pohlavia a tzv. premenou pohlavia u detí.
“Národný rozvod nie je občianska vojna, ale nevyhnutná realita kvôli našim nezmieriteľným rozdielom,” je presvedčená Mejorie Taylor Greenová. Alex Newman, renomovaný americký autor populárnych kníh Deep State a Zločiny osvietenstva, je presvedčený, že v USA sa začala občianska vojna. Začiatkom tohto roka predpovedal, že prívrženci “deep state” budú inscenovať jednu krízu za druhou, aby medzi ľudí zasiali zmätok a strach. Aké sú skutočné príčiny série nedávnych katastrof v USA, sa zatiaľ nedá povedať. Je prekvapujúce, že do vyšetrovania príčin katastrof nie sú zapojení forenzní experti z FBI. Americké úrady niečo vedia, ale zdráhajú sa o svoje poznatky podeliť s verejnosťou.
*Podporte nás: SK72 8360 5207 0042 0698 6942
*FB obmedzuje publikovanie našich príspevkov, odporúčame nás sledovať aj na Telegrame