Byť chvíľu statočný, ako celý život ľutovať…
Slovensko, 4. novembra 2024 (AM, kob-forum, Belobog ) – “Táto veta zaznela v jednej časti môjho obľúbeného detektívneho seriálu “Endeavour” v súvislosti s vážnym rozhodnutím jednej z postáv seriálu. Opakom statočnosti je zbabelosť, či nečestnosť a bezcharakternosť, ktorým mnohí podliehajú či už zo strachu, pohodlnosti, alebo ľahostajnosti. Je dôležité byť statočným vo chvíľach, keď sa musíme prijať dôležité rozhodnutia a čeliť realite, pretože tie sa častokrát netýkajú iba nás samotných. Žiaľ naša spoločnosť sa ocitla vo fáze, keď statočnosť človeka je považovaná za jeho slabosť a amorálne, nesvedomité konanie je naopak vyzdvihované ako sila charakteru človeka. Následky potláčania statočnosti vidíme v každej sfére spoločnosti, najviac sa však prejavujú na človeku samotnom. Pretože konečnom dôsledku sa človek správa zbabelo, nečestne a bezcharakterne najmä sám voči sebe samotnému. Takéto konanie, keď človek dobrovoľne podľahne sebaklamu a verí radšej klamstvám ako pravde, je základom nezodpovednosti. Zbabelosť, nečestné konanie a nezodpovednosť spôsobili v histórii ľudstva obrovské tragédie, osobné aj celospoločenské. A takejto situácii čelí ľudstvo aj teraz, pretože väčšina ľudí sa iba zbabelo prizerá nezodpovednosti a bezcharakternosti “mocenských a politických elít”, ale aj ich prisluhovačom a poskokom, ktorí hazardujú so životmi a budúcnosťou celej planéty. Koľkí z nás dokážu byť chvíľu statoční, aj za cenu straty vlastného pohodlia, ako by mali celý život ľutovať, že sa nedokázali vzoprieť zlu vo všetkých jeho podobách?” – Devana
Mnoho ľudí lobuje v mene menšín. Nikto pre deti
V predchádzajúcom článku sme stručne opísali zmeny, ktorými náš vzdelávací systém prešiel od roku 1989 a načrtli, čo nás ešte čaká. Dlhodobú degradáciu vzdelávania, ktorá dnes produkuje asi 50 % pologramotných, nesamostatných a sociálne nezamestnateľných jedincov [1], znásobuje ďalšia katastrofa – tzv. SEXUÁLNA VÝCHOVA. Naposledy sme vám predstavili “Príručku sexuálnej výchovy pre učiteľov základných škôl” od Ministerstva školstva, mládeže a športu, ktorá predstavuje nezvyčajne nízku, hrubú a dokonca vulgárnu metodiku (viď napríklad odporúčanú “hru” Kompot s následnou diskusiou [2]). Obávame sa, že takáto “výchova” spoľahlivo naruší zdravý duševný a morálny vývoj mladej generácie. Prečo? Pretože predčasne otvára témy, ktoré dieťa nie je schopné adekvátne spracovať, a navyše to robí spôsobom, ktorý by bol neprijateľný aj pre mnohých (alebo dokonca väčšinu?) dospelých. Dnes sa zameriame na to, ako bude (je) GENDER IDEOLÓGIA začlenená do škôl (samozrejme v rámci tzv. sexuálnej “výchovy”). K napísaniu článku nás opäť inšpirovala prezentácia Mgr. Mileny Míčovej [3].
Ako povedal český minister školstva doc. PhDr. Mikuláš Bek, Ph.D., “témy ako LGBTI+ patria do modernej výučby na českých školách.” Na presadzovanie svojej politiky vláda zriaďuje poradné a pracovné orgány zložené z členov vlády a iných “odborníkov”. Na tento účel sa vytvára aj sieť neziskových organizácií, aktivistov a lobistov. Jedným z takýchto orgánov je Vládna rada pre ľudské práva, ktorá má “expertné” výbory a spolupracuje s neziskovými organizáciami. Ako vidíte, pre menšiny, ktorých počet je v zdravej spoločnosti skutočne marginálny (približne 1 promil trans ľudí a 1-2% homosexuálov [4]). Všetci lobujú. Pre naše deti (takmer) nikto.
Obracia sa Otec národa v hrobe? Pravdepodobne áno.
V rámci Rady vlády pre ľudské práva sa Výbor pre sexuálne menšiny (Výbor pre práva LGBTI+ osôb) zaoberá LGBTI+ otázkami . Súčasťou tohto výboru sú organizácie ako Prague Pride, Transparent a Queer, ako aj Logos – ekumenické kresťanské združenie, ktorého cieľom je integrácia gayov a lesieb do spoločnosti a cirkví.
Niektoré z týchto organizácií tvoria neformálne združenie Koalícia za diverzitu v školách, do ktorého okrem spomínaných združení Prague Pride, Transparent a Queer patrí aj nezisková organizácia Konsent a Pedagogická fakulta UK. Karol IV., zakladateľ najstaršej univerzity v strednej Európe, ktorej národ si stále ctí ako Otca národa, sa musí obracať v hrobe.
Berú nás za idiotov? Posúďte sami.
Výbor pre sexuálne menšiny inicioval vypracovanie dokumentu, tzv. Vládnej stratégie pre rovnosť a odstraňovanie bariér dôstojného života LGBTI+ osôb v Českej republike 2021-2026. Jednoducho povedané, je to stratégia, ako vniesť LGBTI+ ideológiu do každej sféry nášho života. Jedným zo 6 strategických cieľov dokumentu je vzdelávanie.
Pod zámienkou ochrany LGBTI+ detí pred “šikanou zo strany spolužiakov a učiteľov” sa v dokumente hovorí o potrebe:
zmeniť učebné osnovy na všetkých úrovniach, t. j. v rámcových vzdelávacích programoch, v školských vzdelávacích programoch. Podľa dokumentu sú súčasné učebné materiály a obsah učebných osnov nielen rodovo stereotypné alebo rodovo slepé, ale aj heteronormatívne a robia LGBTI+ ľudí neviditeľnými alebo marginalizovanými.
Takže teraz podľa predstáv ministra školstva zviditeľníme LGBTI+ ľudí v učebniciach a budeme im venovať obrovskú pozornosť. Prečo? No tak, aby počet týchto ľudí čo najviac rástol. Alebo si minister a ministerstvo školstva so všetkými tými dúhovými aktivistami myslia, že ľudia sú úplne hlúpi a že im nie je jasné, na čo to všetko smeruje?
Poďme si osvetliť ďalšie body:
Posilniť prítomnosť LGBTI+ tém v aktivitách celého pedagogického tímu na všetkých stupňoch vzdelávania
Vytvoriť metodiky riadenia škôl a školských zariadení s cieľom vytvoriť inkluzívne prostredie
podporovať inováciu vysokoškolských výučbových predmetov tak, aby odrážali aj problematiku LGBTI+ osôb
odrážať otázky LGBTI+ osôb priamo v učebniciach. Smernica Ministerstva školstva, mládeže a športu, ktorá stanovuje kritériá na získanie doložiek pre učebnice a učebné materiály, bude upravená tak, aby schválené učebnice a učebné materiály zohľadňovali rôznorodosť rodovej a sexuálnej identity.
Nie je to krásne?
Dokument definuje rodovú identitu ako kolektívny pojem pre rôzne identity súvisiace predovšetkým s rodom, sekundárne so sexualitou a inými charakteristikami, ako je vek. Rodovo nekonformná osoba = osoba, ktorej rodové vyjadrenie úplne nespĺňa očakávania, ktoré sú spojené so ženskou alebo mužskou úlohou v spoločnosti. Inými slovami: ak sa ako muž necítite konformne, vyhlásite sa za ženu. Môžete však povedať aj to, že nemáte 50 rokov, ale iba 20. Nie je to krásne?!
Hlas jedného plačúceho v púšti: Odborníci bijú na poplach
“Všetci sme Gogo.” V skutočnosti trans. Bohužiaľ, žartovanie tu nie je na mieste, pretože tento prípad nie je ničím iným ako úmyselným a často trvalým (nezvratným) poškodením našich detí, a to ako na fyzickej (brutálna chirurgická “liečba” na zmenu pohlavia), tak aj psychickej (“pochybný zásah do prirodzeného vývoja dieťaťa môže spôsobiť nežiaduce duševné poruchy, poruchy správania, úzkosť, depresiu a iné” – pozri nižšie).
To je aj názor viacerých odborníkov, lekárov a psychológov, ktorí v roku 2014 napísali výzvu a vyhlásenie o vplyve rodovej ideológie na duševné zdravie detí. V ich dokumente sa okrem iného uvádza, že:
Primárnym cieľom rodovej senzibilizácie sú predovšetkým deti a mládež. Podľa rodovej ideológie má štát podkopávať a znepokojovať rodovú identitu detí (danú vrodeným pohlavím) prostredníctvom výučby a vzdelávania v školách, a to už od najskoršieho možného veku. To sa má dosiahnuť najmä zavedením novej “sexuálne korektnej” výchovy do školských osnov. Dieťa by malo byť oboznámené s rôznymi formami sexuálneho prejavu, aby si potom mohlo “slobodne” zvoliť svoju rodovú identitu. Pedagógovia majú vystavovať deti rodovo opačným podnetom. Prostredníctvom prezentácií rodovo odlišných vzorcov správania, podpory skupinových aktivít s výmenou mužských a ženských rolí atď.
Z odborného, lekárskeho a psychologického hľadiska je experimentovanie s duševným vývojom dieťaťa neprijateľné. Platí to najmä v takej citlivej oblasti, akou je sexualita. O to viac, že pochybné zásahy do prirodzeného vývoja dieťaťa môžu spôsobiť nežiaduce duševné poruchy, poruchy správania, úzkosť, depresiu a iné. Je to experiment, ktorého najväčším rizikom je zmrzačenie psychosexuálneho vývoja detí. V súvislosti s rodovou senzibilizáciou detí sa otvára najmä otázka vyvolania poruchy rodovej identity.
Rodové vzorce a podnety počas kritických fáz vývoja mozgu (imprinting) v detstve a dospievaní zohrávajú dôležitú úlohu vo vývoji tejto poruchy. Preto experimentovanie s psychosexuálnym vývojom dieťaťa vo vzdelávacom procese s cieľom modifikovať jeho “chlapčenské” alebo “dievčenské” vzorce vnímania a správania predstavuje značné riziko vyvolania tejto duševnej poruchy.
Rodová ideológia podporuje jej šírenie a spoločenskú akceptáciu nie prostredníctvom vedeckého výskumu a opozície odbornej komunity, ale prostredníctvom politického lobingu v národných a nadnárodných politických štruktúrach. Preto my, Zástupcovia a zástupcovia lekárskych, psychologických a iných odborných komunít odmietajú sociálne experimentovanie s duševným zdravím detí.
Akýkoľvek neprirodzený zásah do vnútorného vývoja dieťaťa v snahe pretvoriť ho alebo indoktrinovať podľa želania ideológie predstavuje vážnu formu duševného násilia a porušenie medzinárodných dohovorov o právach dieťaťa.
Žiadame vládu Slovenskej republiky a vládu Českej republiky,
prijať konkrétne opatrenia na zabránenie vstupu rodovej ideológie do vzdelávacieho procesu.
Tí, ktorí nie sú leniví, sú zelení – a v tomto prípade sú zmrzačení
Ovplyvňovanie detí rodovou ideológiou sa už deje prostredníctvom hlavného prúdu, sociálnych sietí, aktivistov, neziskových organizácií, ale aj prostredníctvom zvrátených programov (filmov, videoklipov, seriálov…, dokonca aj detských!!) v televízii.
A tak niet divu, že sa môžeme dočítať, že:
Aj dvanásťročné deti chcú zmeniť svoje pohlavie. Lekári, ktorí sa starajú o transrodových ľudí, nedokážu zvládnuť davy
Vypočujte si rozhovor XTV s Danielom Blackom:
Pribúdajú prípady nesprávne diagnostikovaných ľudí, ktorí si neskôr nedokážu zvyknúť na svoju premenu a chcú sa vrátiť. Napríklad Daniel Black, ktorý vo veku osemnástich rokov podstúpil operáciu, aby sa stal “ženou” a teraz to ľutuje, rozpráva svoj príbeh. Sexuológ ho diagnostikoval do 30 minút vo veku šestnástich rokov a vo veku 18 rokov bol schopný začať užívať hormóny a podstúpiť zložitú operáciu. Po šiestich rokoch sa rozhodol, že chce byť opäť mužom. Teraz verejne odsudzuje sexuológa a celý tím odborníkov, ktorí mu dali zelenú na zmenu pohlavia. Obviňuje ich z toho, že pochopili jeho problémy a vhodne ich vyriešili.
Prečo sa to (“samosoto”) robí? Čo by mohlo byť cieľom?
Nech si na to každý odpovie sám. A môže si vziať na pomoc knihu Klausa Schwaba “Veľký reset”. Alebo tvrdenia mnohých popredných svetových lídrov na čele s Billom Gatesom o preľudnení a potrebe drastického zníženia populácie planéty Zem. Alebo aj rôzne zvrátené videá “hviezd” hudobného priemyslu. Nebude od veci myslieť na škandály pedofilných magnátov ako Jeffrey Epstein alebo teraz istý Diddy [5] …
Zdá sa, že svetové “elity” skutočne potrebujú: a) znížiť počet ľudí na približne 0,5 – 1 miliardu, b) neustály prísun “mladého mäsa” pre svoje zvrátené chúťky, c) prísun čerstvých orgánov, aby sa mohli udržať na tejto zemi čo najdlhšie (a akú inú prácu môže človek, ktorý je pologramotný, závislý a striedať “identity” ako na dopravnom páse?), d) súhlas tzv. “malých”, “obyčajných” ľudí, teda nás, rodičov a starých rodičov, s ich zvrátenými praktikami a cieľmi. Je to:
“Kto mlčí, súhlasí.”
Na základe tejto nenápadnej, ale o to platnejšej pravdy obludné “elity” mrzačia, zotročujú a vraždia ľudí po tisícročia. Robia si s nami, čo chcú. A prečo? Pretože mlčíme. Pretože to znášame. A tak sa v podstate zhodneme. Tentoraz to však už nie je “len” o nás. Je to o našich deťoch. Nevedia sa postaviť za seba, sú malí, nerozumejú tomu a ešte nemajú silu odolávať dospelým. Takže rodičia: Čo robíte? Kedy konečne poviete DOSŤ?! Zatiaľ čo mnohé krajiny už ustupujú od gender ideológie vo vzdelávaní a v detských mimoškolských aktivitách organizovaných školami, v Českej republike bohužiaľ vidíme pokrok. V auguste tohto roku bulharský parlament zakázal propagáciu LGBT+ v školách, v roku 2021 prijalo Maďarsko podobný zákon, ktorý zakazuje propagáciu LGBT+ medzi maloletými a niečo podobné sa teraz pripravuje aj na Slovensku.
Poznámky:
[1] Podľa Výročnej správy Českej školskej inšpekcie 2022/23 minimálnu alebo nedostatočnú úroveň vedomostí v jednotlivých ročníkoch základných škôl vykazujú:
– V čitateľskej gramotnosti v 5. ročníku 55 % žiakov;
– V čitateľskej gramotnosti v 9. ročníku 46 % žiakov;
– V histórii – 9. ročník 57 % žiakov;
– Vo fyzike – 9. ročník 54 % žiakov;
– V chémii – 9. ročník 64 % žiakov;
– v prírodopise – 9. ročník 55 % žiakov;
– V geografii – 9. ročník 50 % žiakov;
[2] Príručka pre učiteľov o “hre” sexuálnej výchovy Kompot, s. 57
[3] https://www.facebook.com/janka.stastna.35/videos/1288066365964585
[4] V dokumente pre učiteľov z roku 2009 Education is Health (s. 34) Dr. Fifková uvádza, že transsexualita postihuje 1 promil populácie. V tom istom dokumente sa uvádza, že homosexualitu v Českej republike podľa opakovaných reprezentatívnych prieskumov zastupuje 1-2 %.
[5] Škandál Diddy: https://www.extra.cz/obludny-skandal-p-diddyho-bobtna-will-smith-u-nej-mel-syna-jadena-nutit-k-nechutnostem-d6d37
*Ak sa Vám páčil tento článok, prosíme, zdieľajte ho, je to dôležité. Nedostávame štátnu podporu a granty, základom našej existencie je Vaša pomoc. FB obmedzuje publikovanie našich materiálov, NBÚ 4 mesiace blokoval našu stránku, Youtube nám vymazal náš kanál. Preto kvôli väčšiemu počtu článkov Vám odporúčame čítať ich aj na Telegrame, VK, X. Ďakujeme. Podporte našu prácu: SK72 8360 5207 0042 0698 6942